czwartek, 11 kwietnia 2013

O Grze Pou  

Dużo osób ma telefon z androidem lub tableta, a na nim gry m.in POU. 
Dziś piszę o grze Pou. Słyszałam, że światowy rekord w Sky Jump to 65 227 . 
Nie wiem co jest po kosmosie, bo mój rekord jest bardzo mały tylko 443 ale w kosmosie byłam :D 
Przeczytałam, że od 7000 piętra kończy się kosmos i jest białe tło i same chmury normalne, (ruszające się  na boki i  na ukos i takie podbijające ) . 
Na 20000 poziomie jest tęczowe tło i są platformy, chmury latające na boki, na ukos i podbijające, rakiety, klocki które na sekundę znikają a potem na sekundę się pojawiają i masz 3 życia.
50000 jest tło czarne i są dziury, które się łączą i łatwo spaść. 
Ja te informacje przeczytałam.
W komentarzach piszcie swoje rekordy :) 





Liwcia :-)  ( Oliwia ) xd 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz