środa, 10 kwietnia 2013

Nwm co piszę ale piszę ;)


Ogólnie to dzisiaj nie mam natchnienia do pisania ;) .Nie wiem o czym mam pisać ale jeśli Oliwka już dodała to ja też chyba muszę.Prowadzę jeszcze jednego bloga :

http://klaudiakwiatek.blogspot.com/

z którego wzięłam swój własny post która robiłam ok.1 h

będą  to moje ulub. ciuchy i 1 outfit. ZAPRASZAM!




1.Na uroczystość                 spódniczka H&M (ok.80 zł).
   T-shirt Cubus (ok.50zł) 
  buty na małej koturnie CCC (ok 60zł) 
 


2.strój do szkoły 
     spodnie KappAhl (ok.60 zł) 
   bluza converse (ok.200 zł)
  buty kozaczki CCC (ok 100 zł)


3.strój na lato-wakacje 
 spodenki tally weijl (ok.60 zł) 

  t-shirt tally weijl (ok.80 zł)
 trampki converse (ok.200 zł)


i to na razie tyle ;) .

ALAAA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz